Sesonkiaikana vikapäivystys 24/7

Hapotin on rehunteon kannalta kriittinen laite ja hapotinta hankkiessasi mietit ehkä myös sitä, mistä ja miten saat tukea mahdollisissa ongelmatilanteissa. Meillä Happowalla on ollut jo vuosia sesonkiaikana käytössä ympärivuorokautinen puhelinpäivystys vikatilanteita varten – olemme siis tavoitettavissa silloin, kun hätä on suurin. Vaikka olemme pieni yritys, kaikkiin puheluihin on pystytty vastaamaan ja asiakkaamme ovat saaneet avun oikea-aikaisesti niin, että rehuntekoa on päästy jatkamaan hyvän sään aikana.

Vikatilanteessa et jää yksin

Kenelle tämä puhelinpäivystys sitten on tarkoitettu? Lyhyesti: Kaikille asiakkaillemme silloin, kun kyseessä on laitteessa oleva vika tai laiterikko. Aina kun ongelma koskee meidän valmistamiamme laitteita, voit soittaa meille luottaen siihen, että puheluusi vastataan. Jos puhelinlinjoilla on juuri soittohetkelläsi jonoa – näin voi joskus olla kovimpaan sesonkiaikaan – soitamme sinulle takaisin heti kun mahdollista. Emme myöskään veloita puhelinpalvelusta erikseen, vaan asiakkaalle aiheutuvat kulut muodostuvat vain mahdollisista korjaus-, varakone- tai varaosapalveluista. Huomaathan kuitenkin, että kiireettömät asiat pyrimme pääsääntöisesti hoitamaan normaalin työajan puitteissa, jotta päivystysaikana voidaan paremmin palvella niitä asiakkaita, joiden tilanne vaatii nopeita toimia.

Miten sitten autamme asiakkaitamme pulmatilanteissa? Joskus ongelma ratkeaa jo puhelun aikana – esimerkiksi imuvuoto tai järjestelmän tukkinut roska on usein hapottimen toimintaongelmien taustalla. Mutta toisinaan tarvitaan myös varaosapalvelua. Silloin teemme parhaamme järjestääksemme varaosan asiakkaalle mahdollisimman jouhevasti. Joskus tarvittava osa löytyy esimerkiksi jälleenmyyjän myymälästä, joka sijaitsee lähempänä asiakasta kuin Happowan toimipiste Etelä-Pohjanmaalla. Mutta ei ole ainutkertaista, että asiakkaat ovat ajelleet varaosan tai -koneen hakuun Kauhavalle pitkienkin matkojen takaa, toisinaan jopa yötä myöten. Tämä on tietenkin aina harmillista, mutta tilanteessa auttaa se, että tulemme tarvittaessa avaamaan ovet ja antamaan tavarat vaikka keskellä yötä, oli sitten arki, viikonloppu tai vaikka juhannus.

Nykyisin meillä on asiakaspalvelunumerossamme 0400 863 514 käytössä myös WhatsApp-pikaviestisovellus, jolla voit lähettää meille kätevästi esimerkiksi kuvia tai videota vikaantuneesta laitteestasi. Kiireellisissä tilanteissa puhelinsoitto on silti aina ensisijainen yhteydenottokeino, jonka avulla vikaa päästään ratkomaan nopeasti.

Ongelmia on mahdollista ehkäistä ennalta

On myös hyvä muistaa, että useimmat hapottimeen liittyvät ongelmatilanteet ovat vältettävissä esimerkiksi säännöllisten huoltojen ja asianmukaisen säilytyksen avulla. Myös esimerkiksi letkusuodatinta käyttämällä voit itse ehkäistä tukoksia ja roskien pääsyä pumppuun. Eikä vielä nyt toukokuussakaan ole liian myöhäistä toimittaa vanhaa hapotinta meille huoltoon, jos kunnossapitotoimet ovat jääneet viime kauden jälkeen tekemättä! Katso lisätietoja: https://happowa.fi/huolto/